Sociālo zinību stundās 7.klašu skolēni apgūst stresa vadības iemaņas, mācās atpazīt stresu veicinošas situācijas un paņēmienus, kā tās pārvarēt. Skolotāja Ilma šo prasmju attīstīšanu veiksmīgi apvieno arī ar skolēnu pozitīvās, radošās domāšanas un radošo prasmju attīstīšanu.
Viens no radošajiem uzdevumiem bija komiksa izveidošana, kurā tiktu attēlots pozitīvs stresa situācijas, mobinga vai konflikta pārvarēšanas veids. Bez formas norādījumiem (vismaz seši kadri) skolēniem bija jāievēro arī obligātie satura nosacījumi – situācijas atrisinājums ir pozitīvs.
Darba gaitā skolēni mācījās formulēt problēmu, veidot dialogus, kuros izmanto saliktus teikumus ( saikne ar latviešu valodu). Atsevišķi vērtēta tika prasme uzstāties publikas priekšā.
Uzdevums nebija viegls, taču dažu skolēnu veikums bija tik kvalitatīvs, ka izpelnījās īpašu uzslavu gan no klasesbiedriem, gan no skolotājas, gan no pieaicinātajiem neatkarīgajiem ekspertiem: skolas psiholoģes un metodiķes.