Gandrīz divas nedēļas skolā valdīja dzeja. Visās klašu grupās literatūras stundās dzeja tika dejota, dungota, zīmēta, lasīta un skaitīta.
Šogad Latvijā dzejas dienu devīze Dzeja dejo. Vecāko klašu skolēni pat uzdrošinājās repot dzejas tekstus. 10.ti un 11.ti klase un skolotāja Indra centās sasaistīt dzeju ar deju un dziesmu, atsauca atmiņā dziesmas latviešu valodā, prezentēja citiem, izrakstīja sev tuvos dziesmu vārdus.
12. vm klasē (skolotāja Inta) meitenes Aspazijas dzejoli uzrakstīja sirds formā un attēloja ķermeņa kustībās. 10.v klasē dzejoļi pārvērtās atraktīvās kustībās.
10.b klasē (skolotāja Lidija) bija bagātīgs , filozofisks dzejas lapkritis un 12.ti klasē dzejas teksti pārvērtās notīs un vārdu dejās.
9.klase (skolotāja Violeta), izmantojot latviešu dziesmu tekstus, grupās iestudēja deju.
5.un 6.klase (skolotāja Aleksandra) mēģināja vizualizēt dzejoļus, lai vieglāk izprastu saturu. Rezultātā radās vesela mākslas darbu galerija.
5. b klase ar skolotāju Agitu Streikusi sacerēja piecrindes, veidoja dzejoļu krājumus un ilustrēja dzejoļus.
6.c klases skolēni sacerēja piecrindi un meklēja skaistākos dzejoļus par rudeni.
Skolotājas Inga Capāne, Natālija Mihailova, Baiba Kupcova, Diāna Streikuse bija sarīkojušas izteiksmīgās lasīšanas pasākumu.
Skolotāja Aļona Deņisova 3.c un 3.e klases skolēnus iepazīstināja ar dzejas dienu vēsturi, tradīcijām. Skolēni lasīja un deklamēja dzejoļus, mācījās sacerēt piecrindi.
Prieks par skolēnu radošumu un aktivitāti, par skolotāju talantu ieinteresēt skolēnus.
Tas nozīmē, ka dzeja dejos un dzīvos arī nākotnē.