Doties uz saturu

Uzmanību trenējošie starpbrīži 2.- 4. klasēm

     Mūsdienu jaunatnes problēma – bezjēdzīgas spēles viedtālrunī, kas ne tikai neattīsta, bet aiznes tālu no reālās pasaules.
    Uzmanība – tā ir apzinīga vai neapzinīga prāta darbība, kas ir piemērota iekšējo un ārējo stimulu apstrādei. Spēja noturēt uzmanību noteiktā pašizpratnes un paškontroles līmenī, ved pie koncentrācijas.
    Zinātnieki ir pierādījuši, ka šī iemaņa nav tikai iedzimta: to varam izveidot, mudinot bērnu uz uzmanības koncentrēšanu un dodot viņam uzdevumus un spēles, kas palīdz to izdarīt. Spēlējot ar bērnu uzmanības koncentrēšanu stimulējošas spēles veidosiet veiksmes un pilnvērtīgas dzīves pamatus.
    Bērni vislabāk attīsta prasmes caur spēli. Tāpēc ir svarīgi sniegt uzdevumus bērnam saprotamā un interesantā veidā, lai vislabāk varētu attīstīt bērna spējas.

    19.03. un 20.03.2024 DVV 2.- 4.klašu slolēniem tika piedāvāti  Uzmanību trenējošie starpbrīži – uzdevumi, kas palīdzēs trenēt un  attīstīt  iztēli un uzmanību, kā arī aktivizē praktiskās iemaņas un ļauj redzēt sava darba rezultātu.
    Svarīgi, ka šie uzdevumi disciplinē skolēnus, ļauj jēgpilni pavadīt brīvo laiku, tādējādi pilnīgi atbilst APU (Atbalsts pozitīvai uzvedībai) principiem.
    Lūk, šīs darbības pamudina bērnu veikt aktīvu, izzinošu, radošu darbību.
    Saliec! Atkārto! Atrodi! Pabeidz! Saskaiti! Atšifrē!  Meklē!
    Paldies iniciatīvas autorēm: Irēnai, Ilonai, Vitai un Natālijai!